Levertijden

Comul streeft naar leveringen uit voorraad. Artikelen die bij ons op voorraad zijn hebben een levertijd van 2 werkdagen, anders 1 tot 5 werkdagen.

Wij bieden ook veel producten aan die niet standaard op voorraad liggen, deze producten kunnen een langere levertijd hebben.

Bij grotere aantallen/bestellingen kan de levertijd ook langer duren dan normaal.

U kunt ons altijd informeren over de levertijd, dit zoeken wij dan voor u uit.

Verzendkosten

België

Comul biedt gratis levering voor alle bestellingen boven €150 (excl. BTW). Deze service wordt automatisch toegepast, dus je hoeft geen extra stappen te ondernemen.

Nederland

Voor Nederland is er een transportkost van €35 (excl. BTW), doch deze vervalt als de bestelling meer dan €500 bedraagt.

Retourneren

7 dagen bedenktijd

Klanttevredenheid staat bij Comul voorop. Is het bestelde product niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren! Uiteraard doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 7 dagen naar ons terugzenden. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Wilt u een product retourneren?

Zorg er dan zeker voor dat de artikelen onbeschadigd, niet gebruikt, compleet en in originele verpakking door Gastronoble ontvangen worden.

 

Terugstorttermijnen

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij uw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd kunt u uw geld binnen 14 werkdagen op uw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. Als u hebt betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

 

Heeft u schade of is het artikel niet naar wens?

Comul staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt. U krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen en op onze merkproducten een garantietermijn van maar liefst 1 jaar én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd, of intensief gebruik.

De producten van Comul worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, dient u dit binnen 48 uur bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@comul.be of via telefonisch contact op het nummer: +32 477 35 00 10.

Let op: wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.

 

Voorwaarden retourneren

De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 7 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. De producten worden binnen de zichttermijn van 7 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en).

Het artikel is onbeschadigd, niet gebruikt, compleet en in originele verpakking.

Uitzonderingen:
Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals hygiene doekjes.

Zorg ervoor dat uw eigen adres niet meer zichtbaar is en dat u de retourzending voldoende frankeert.
Verstuur deze naar onderstaand adres, met de volgende gegevens:

Reden van retour: (niet verplicht)
Ordernummer:
Datum van ontvangst:
Uw IBAN Rekeningnummer:
Handtekening:
Datum van verzending retour:

Verzenden aan:

Comul Professional
Kriekenstraat 35
2520 Ranst
België