-
Ja, je moet een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen op onze webshop.
Je kan een account aanvragen om online bestellingen te kunnen plaatsen.
-
Je kan bij ons veilig betalen via volgende methodes: Bancontact, Belfius, iDEAL, KBC, Mastercard en Visa.
Als betaalpartner werken wij met Mollie, voor een veilige en geruste afhandeling.
-
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, houden we je steeds op de hoogte van de status van je bestelling.
Zo zul je eerst steeds een e-mailbevestiging van je bestelling ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.
Bij statuswijzigingen zul je ook steeds via e-mail op de hoogte worden gehouden.
Als je een account hebt, dan kan je de status van je bestelling ook steeds opvolgen in "Mijn account".
We maken gebruik van de volgende statussen:
- Nieuw: Je bestelling werd geregistreerd in ons systeem.
- In behandeling: We hebben je bestelling in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
- Klaar voor verzending: We hebben je bestelling ingepakt en is klaar om verzonden te worden.
- Verzonden: We hebben je bestelling aangeboden aan onze verzendingspartner.
- Geannuleerd: Je bestelling werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag een wijziging doorgeven, neem dan contact op met onze klantendienst en we bekijken hoe we je het beste kunnen helpen.
-
Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.
Wil je toch nog graag je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.
-
Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.
Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.